Zokni dobó verseny

2016.03.14 14:24

A húsvéti ünnepek alatt gyakran összejön a család apraja-nagyja. És nem mindig könnyű hosszabb távon lekötni a kicsik figyelmét. Őrjöngés helyett  viszont nagyon jó dolog együtt játszani.

Ismeritek a zokni dobó versenyt? Ehhez készítettem ezt a kosarat. A játék lényege, hogy egy pár zokniból gombócot készítünk, és azzal kell meghatározott távolságról beletalálni ebbe a nyuszis kosárba. Nyuszis a húsvét miatt lett, és amikor épp használaton kívül van, akkor jó dekorációnak is pl. a lépcső mellé. Tegyél bele egy cserép zöld növényt, tűzz mellé néhány papír vagy fa hímes tojást és  máris kész egy vendéghívogató dekorációs elem.

    

A nyuszihoz a kosarat a pincében találtam, amit a párom fehérre festett. A fejéhez egy furnérlemezből kört vágtunk, amit szintén fehérre festettünk és egy vasdarabot fúrt át rajta a párom, amihez hozzárögzítettük a fejét.

  

Az arcát kifestettem és kartonpapírból füleket vágtam neki, amit hátulról a fejhez ragasztottam.

   

Ezzel el is készült egy jó kis céltábla, amit a kis lurkók örömmel fognak használni egy jó kis célbadobós játékban!

Sok örömet, jó szórakozást kívánok mindenkinek ehhez a szuper kis játékhoz!

—————

Vissza