Virágos kiskert

2016.07.11 10:37

Az udvarunkon volt egy kis elhanyagolt rész, amit mindenképpen rendbe akartam hozni. Már régóta dédelgetett tervem volt és most itt volt a remek alkalom!

       

Ezt a részt először kitakarítottam a gaztól, majd kiszedtem a nagy köveket a földből. Ezután az egész területet felástam, elgereblyéztem és kis lyukakat csináltam a földbe egy virágkapával. Ezekbe a lyukakba állítottam a virágokat a földlabdájukkal együtt, majd földdel betakartam és lenyomkodtam őket. Az ültetést alapos locsolás követte, majd visszaraktam a nagy köveket a helyükre és mésszel lefestettem őket.

 

Száradás után ilyen szép fehérek lettek!

 

A növények, amiket ültettem nem túl igényesek, de szép virágaikkal, szerény igénytelenségükkel sokáig örömöt fognak okozni nekünk.

A következő virágokat ültettem: jegecske, büdöske (ami igazából nem is büdös) és kövirózsa.

Az ültetést vagy kora reggelre vagy estére javasolom. A forró napon nem szabad ültetni, mert elkókadnak a virágok és nehezen szedik össze magukat. Ezért érdemes megvárni, míg egy kicsit lehűl a levegő.

Jó kertészkedést, kert szépítgetést kívánok Nektek :-)

—————

Vissza