Tavaszi nagytakarítás és húsvéti előkészületek

2016.03.05 12:38

Három hét múlva Húsvét. Az emberek általában ilyenkor elvégzik a tavaszi nagytakarítást és az egy időre elég is! Túl esnek rajta, aztán minden megy a szokásos menetrend szerint.

Viszont sokan dolgozunk, talán reggeltől estig és nem sok időnk marad a takarításra, nem hogy a Nagy takarításra! Lehet, hogy fáradtak is vagyunk. Ezért kérjük meg a velünk egyháztartásban élő rokonainkat, hogy egítsenek ők is, hiszen a rendet és a tisztaságot ők is élvezik.

Hogy flottul menjen miden, készítettem nektek két teendő listát. Nyomtassátok ki és beszéljétek meg, ki melyik feladatot vállalja. Ha a feladatot elvégeztétek, ki lehet pipálni. Ezzel tudatjátok egymással, hogy az adott munka kész! 

 TEENDŐ LISTA HÚSVÉTI ELŐKÉSZÜLETHEZ.docx (87293)

TEENDŐ LISTA TAVASZI NAGYTAKARÍTÁSHOZ.docx (87411)

Használjátok, szeretettel készítettem nektek.

De áttervezhetitek a saját ízlésetek szerint is, hiszen nem egyforma lakásban, házban élünk. Én a saját életemre szabtam. Lehet, hogy neked olyan igényed is van, ami nálunk nem játszik. És fordítva! Szóval nyugodtan szerkeszd át, osszátok el a feladatokat vagy bontsátok hetekre. Nem kell egy nap alatt elvégezni mindent, mert akkor egy életre elmehet a kedved mindentől! De vedd figyelembe, hogy pl. a jövő héten 4 napos ünnep lesz, amikor munkálkodhatsz is meg pihenhetsz is. 

Szerintem ettől jobb alkalom nem adódik Húsvétig!

Munka, Mosoda, Fehér, Hotel, Len    

—————

Vissza