Mai lazítós: Olvassunk!

2016.02.12 18:46

Mivel elég sűrű hét áll a hátam mögött, ezért a mai napra nem terveztem semmi különöset, vagy mégis? A mai estét az olvasásnak fogom szentelni. Imádom a könyveket, szeretem az illatukat. Nagyon szeretek olvasni és ha tehetem olvasok is. Az olvasás számomra egy hatalmas utazás a képzelet és a tudás birodalmába. De még ettől is több! Nyugalom, békesség, öröm, szórakozás, egyfajta meditáció. Olvasni csodálatos dolog! Az olvasás elvarázsol, feltölt örömmel, ellazít és hagyja hogy olyan dolgok történjenek meg velem, amik egyébként nem történnének, olyan csodákat lássak, amiket máskülönben sosem látnék! Az olvasás erősíti a képzelőerőt, a kreativitást. Mindemellett plusz tudást ad, gazdagabb szókincset, amik valamikor még a hasznodra lehetnek. Mivel sokat utazom, így amikor csak lehet, olvasok az útjaim alatt. Mindig van nálam könyv, hogyha lehetőségem adódik, olvashassak. A könyvek terén is mindenevő vagyok. Mindig a kedvemtől függ, hogy éppen mit olvasok és minden könyvből tudok hasznosítani valamit. Azt is gondolom, hogy a könyvek megtalálják az embert. Mindig a megfelelő könyv bukkan rád a megfelelő időben. Sokszor megkapod az életedben felmerülő problémákra a válaszokat is belőlük. Az olvasást én az emberiség egyik nagy (ha nem a legnagyobb) „találmányának” gondolom!

Biblia, Keresztény, Hit, Olvassa El

Az olvasás nem feltétlenül drága mulatság. Többféle módon is hozzájuthaszt könyvekhez, ha nem akarsz rá sokat költeni:

-          járhatsz könyvtárba

-          cserélgethetsz könyveket a barátaiddal, rokonokkal, ismerősökkel

-          bolhapiacon is szétnézhetsz vagy bármelyik hirdető oldalon

-          Antikváriumban is böngészhetsz

Aki nem olvas, az olyan, mintha soha meg sem tanult volna olvasni! 

Kellemes időtöltést, jó olvasgatást, szeretetteli szép hétvégét kívánok mindenkinek!

Könyvtár, Könyvkereskedés, Könyvek

 

—————

Vissza