Macaron tűpárna

2016.01.05 20:06

                                   

 

Ma a tűpárna készítés roppant egyszerű lépéseit akarom megmutatni Nektek. Én egy kis macaron tűpárnát készítettem alig harminc perc alatt.

Na, de mire is jó egy tűpárna? Hát pl. arra, hogy ha varrsz valamit, akkor a különböző tűk kéznél (párnánál) legyenek és Neked csak ki kell venned a tűpárnából a számodra megfelelőt.

Először is két egyforma kört vágtam ki egy filcből, majd egy másik flcből egy vékony szalagot.

   

 

Az egyik körre rávarrtam kézzel, finom, apró öltésekkel a szalagot. (Színt színére fordítva varrtam meg. Ha sem időm, sem türelmem nem lett volna hozzá, akkor biztos hogy varrógéppel varrom oda, de ma volt kedvem peppecselni!)

   

Azután a másik körre néhány „csoki” vonalat hímeztem.

 

 

Ezután a „csoki mintás” kört színével befelé a a fehér szalagra varrtam, egy kis rést kivéve. Itt fordítottam ki az egész munkát.

 

A résen keresztül háztartási vattát dugdostam a tűpárna macaronba. Jól kitömtem keményre, majd a kis rést összeöltöttem. És már kész is van a TŰPÁRNA MACARON!!!

   

Az egész nem tartott tovább fél óránál és máris kész egy süti alakú tűpárna, ami nagyon hasznos, ha szoktál varrni. És aki háztartást vezet az varr is, mert sok pénzt spórolhat meg vele, amit másra költhet!

Egyébként ajándéknak is kitűnő lehet! Összecsomagolhatod valami kis sütivel, csokival vagy szappannal és ennyi! Biztos, hogy nagy örömet szerezhetsz egy saját készítésű, hasznos kis tárggyal.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg másokkal is!

—————

Vissza