Cseresznyevirágos ág

2016.03.07 20:06

Aki már látta a cseresznyefa virágzását, az sosem feledi el ezt a gyönyörű élményt. Én imádom a tavasz eme csodás ajándékát. Fantasztikus látvány, háttérben a gyönyörű, tavaszi kék ég, egy-két pici fehér felhő. A mai munkámmal megpróbálom otthonomba csempészni egy kis időre ezt a gyönyörűséget!

Elkészítettem a saját cseresznyevirágos gallyamat, amiből húsvétra néhány színes tojással kiegészítve tojásfa lesz!

Hozzávalók: fehér papír zsebkendő, körömlakk, ragasztópisztoly, ruhacsipesz.

A papírzsebkendőket harmónikaszerűen összehajtogattam, majd kettévágtam.

     

Egy ilyen fél részt kettéhajtottam és egy csipesszel megfogtam a közepén.

Az így összecsípett papírzsebkendőt erősen megfújtam és a rétegeket egyesével szétválasztottam.

Ezután a körömlakkos ecsettel hírtelen mozdulatokkal átszíneztem a tetejüket.

Mikor megszáradt a lakk (1-2 pillanat) a ragasztópisztollyal az ághoz rögzítettem.

  

Voilá! És már kész is vagyunk.

Ragassz annyit amennyit csak kedved van! Jó szórakozást kívánok Nektek hozzá!

—————

Vissza